عکس های امیر حسین جون
داروی تنهایی چیست؟
تنهایی همیشه هست.....!



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت13:04---6 دی 1390
سال ها رفت و هنوز



یک نفر نیست بپرسد از من



که تو از پنجره عشق چه ها میخواهی؟



صبح تا نیمه شب منتظری



همه جا می نگری



گاه با ماه سخن میگویی



راستی گمشده ات کیست؟



کجاست؟



صدفی در دریاست؟



نوری از روزنه ی فرداهاست؟



یا خداییست که از روز ازل ناپیداست؟
پاسخ: بله....


boogi
ساعت20:26---5 دی 1390
سلام! اگه خواستي منو با اسم (دنياي خنده)لينكـ كن!

بعد از لينك يك پيام بده تا لينك كنم؟پاسخ: چشم حتما.....امر ديگه اي باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 18:32 ::  نويسنده : AmirHossin

درباره وبلاگ

صمیمی ترین آشنای من خدای من میخوام اسمون زندگیمو به رنگ تو بکنم از هرچه غیر توست گذشتم خدایا شدیدا عااااااااااااشقتم . . . . کاش می دونستی هیزمی که بهم فروختی چقدر تر بود که شعله های نفرت پس از سالها هنوز تو عمق چشام جاریه . . نگات مثل بارون می مونه و قلبم مثل کویر!! و می دونی که کویر بدون بارون زنده ست ! پس برو بمیر... . . .انارها میدونن چه قدر پلید میتونی باشی وقتی هزار قلب تپنده در تو باشه . . . سفید بودی از دل سپردن به آدم برفی ها حذر کردم تابستان شد آب نمی شوی ؟ . . . تو مثل هیچ کدام از آنها نبودی! سر به زیر با گوش های به شدت آویزان نه از نژاد ایرلندی بودی نه بولداگ یک پا کوتاه مثل سگ قهوه ای پرین . . . من دو شخصیتی ام ؟ آدم یه شخصیت زاپاس داشته باشه بهتره تا اینکه مثل تو بی شخصیت باشه . . . بی همگان به سر شود . . . . . بی تو هم به سر میشود . . . . . . ./ . .ساکت شو خفه شو! ... به خدای نداشته ات سوگند، دیگر ذره ای تاب حرف ها و زبان نیش دارت را ندارم! . . . . گرسیرشدی بهانه بسیارمگیر گرسیرشدی نامه سیری بنویس باگل منشین بنفشه راخارمگیر.... . . . . . .دگررها نمیشوم سرکمندعشق را به پای خویش بسته ام... . . . . . .هــمـه ی ِ قـراردادهــا را کـه روی کـاغـذهـای بـی جـان نـمی نویسنـــــ....ــــد ! بــعـضی از عـهـدهــا را روی قــلـب هـای هــم مـی نــویــسـیـم ... .. حـواست به ایـن عـهـدهـای غـیـر کـاغـذی بـاشـد . . . . . .اینو همه جابنویس تاهمه عالم بدونن آدم پستی مثل تو مایه ی ننگه واسه من آره دیگه مثل خودت من یه بی معرفتم عشق تومرده توی دلم من دیگه غرق نفرتم.... . . . . . . قایم باشک . . . . من چشم میگذارم تو برو گمشو . . . . . . . . . . ببین چه کرده ای با من!!!! .. . . . . زیر باران که سهل است . . . . . . .. زیر اوار هم که باشم به یادت نیستم!!!!!.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داروی تنهایی چیست؟ و آدرس only-for-you.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 13098
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی

<-PollName->

<-PollItems->